hazlan's FotoPage

By: hazlan kamilin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Monday, 28-Sep-2009 13:41 Email | Share | | Bookmark
SEKITAR RAYA 2009 di Tanjong Karang dan Sabak Bernam

 
00:00
 
00:00
 
00:00
View all 4 photos...
ni la nak buah disabak bernam dan tanjong karang. kanak2 mmg ckp suka. al maklum la dapat duit raya. kita yang pening kepala. lg2 kedudukan mcm saya. entah la.... sampai bila terus mcm ni. kdg2 kematian itu yang redha aku terima. ????????????


Monday, 28-Sep-2009 12:00 Email | Share | | Bookmark
RAYA 2009.

masa baru 7 bulan. anak yg last dlm keluarga ku.
00:00
senyum je tp nak g mane2 x leh
00:00
 
00:00
View all 18 photos...
raya 2009 ni x g mane-mane pun. g rumah org lama je. teringat kwn2 lama. mcm mana lah depa skrg. berapa la rmi tentera diorang. untung org yang rami tentera ni. leh kutip tol byk2. . giliran raya mcm biasa. biar ADIL baru PAS.


Sunday, 23-Aug-2009 03:04 Email | Share | | Bookmark
kehidupan yagn seketika

ank ku semasa bercuti difarmosa
00:00
isteri ku tersayang
00:00
ini lah ank kesayang ku. aiman arfa
00:00
View all 5 photos...


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net